Danmark

Imonbitti är det Danmark med handbollstöserna som gäller. Tidig morgon, troligtvis sen kväll... Men det är ju kul, annars hade jag trots allt inte gjort det. Hör och häpna, för ja, jag har fått tillbaka lite lust för handboll. Nu känns det avlägset att sluta. Ibland känns det som om jag vill sluta dan därpå, men nu är det som sagt inte så. Jag lyckas till och med ibland med sakerna jag vill. (Lägg märke till ibland. Borde egentligen vara 1/1000). Tyvärr så missar man festen hos Robin i Kristianstad. Hade varit hur kul som helst att åka dit. Det är kul å vara på fest med Robin haha... Miss you, honey. Tomt utan alla dina sms (blir inte så mkt när vi är i skolan ständigt..), och VÄLDIGT tomt utan våra löprundor. Var faktiskt den roligaste gången i veckan. Trots att vi sprang haha...

Btw, träffade Lennart idag. Fan vad han är härlig! The old man still got it! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback